Vacatures

Verkoopcampagne | Woongroep Marenland

 
 

 
Verzorgen van een vaste projecthuisstijl en diverse brochures op deze basis.

// Marenland - Diverse brochures

Voor Woongroep Marenland heeft pdb|design een verkoopstramien bedacht. Dit stramien bestaat onder andere uit een herkenbare huisstijl, een kleurenpallet, een vaststaand lettertype en een vastliggend formaat. Binnen dit stramien is echter genoeg ruimte overgelaten voor flexibiliteit. Op deze manier heeft al het campagnemateriaal dezelfde uitstraling, maar kan er toch per project onderscheid gemaakt worden. Ook is er een heldere scheiding tussen koop- en huurwoningen.

Het bedachte stramien is geschikt voor producten als posters, advertenties, verkoopbrochures, websites en bouwborden. Twee voorbeelden van projecten vallend onder dit bedachte stramien zijn: het campagnemateriaal voor 40 comfortabele koop- en huurappartementen aan de Havenweg in Uithuizen, en het campagnemateriaal voor 11 royale huurappartementen in de Ambachtsschool, ook in Uithuizen. In één oogopslag is het duidelijk dat het om projecten van Woongroep Marenland gaan, maar ook dat het verschillende projecten betreft. Dankzij het verkoopstramien kan Woonstichting Marenland nu zelfstandig zeer herkenbare, projectspecifieke brochures maken.

Bekijk Brochure